BLOĞUNUZA PAYLAŞIM BUTONLARI EKLEYİN



PAYLAŞIM BUTONLARI

   Bloğunuza bir yazı yazdınız,okurlarnızla bir makele paylaştınız bunu herkesin okumasını mümkün olduğunca geniş bir çevreye yayılmasını istiyorsunuz.
   Herkese ayrı ayrı mail atıp yazınızdan haberdar olmasını sağlayabilirsiniz ancak bu işlem haddinden fazla zaman alır.
Bütün bunları sizin yerinize yapacak biri lazım böyle birini gerçek hayatta bulamazasınız fakat sanal dünyada bu işi sizin yerinize yapacak bir çok gönüllü programlar mevcut.Bu programlardan bir tanesi de sharethis.Blog dünyasında bir çok kişi sharethis'i kullanıyor, sizde bloğunuza bu uygulamayı kullanmak istiyorsanız anlatımlarımı adım adım takip edin

SHARETHIS'in BLOĞUNUZA UYGULANMASI

adım-1
önceliklki olarak buradan sharethis'in resmi sitesini ziyaret edin
adım-2
sharethis'in anasayfasındayken


yandaki resimdeki gördüğünüz "get the button"
sekmesini tıklayınız,yeni bir sayfa açılacak



adım-3
açılan sayfanın görünümü bu şekildedir.step 1: Customize Your Widget başlığı altında uygulamanın bloğunuzda nasıl görüneceğini belirliyorsunuz ben "multiple icons" seçeneğini işaretliyorum.Sağ tarafta da canlı önizlemeleri görebilirsiniz


adım-4
tüm ayarlarımızı yaptıktan sonra ve canlı önizlemere baktıktan sonra bir tanesini beğeniniz ve sonraki adıma geçiniz
g



sonraki adımımız "step 2: Choose Your Service"
başlığı altıda yapacağımız işlemlerdir.Kendi sitenize göre dört tane seçenek sunulmuş ben uygulamayı blogger'da yapacağım için blogger'ı seçiyorum.Birini seçtikten sonra "get share this code" sekmesini tıklayın.


adım-5


"get sharethis code" sekmesini tıkladıktan sonra sizden bir form doldurmanız istenecek,boşlukları sizden istenen şekilde doldurun ve altta bulunan
"create account" sekmesini tıklayın.





adım-6
neredeyse sona gelmek üzereyiz üçüncü ve son adımız olan bu aşamada kodlarımıza ulaşmış bulunmaktayız sizde benim gibi 3.radyo butonun be blogger'ı seçtiyseniz karşınıza iki tane kod kümesi çıkacaktır.üstteki kod kümesini şu etiketler arasına yerleştirin


ama benim tavsiyem şu etiketin hemen üst satırına yerleştirmeniz

adım-7
alttaki kod kümesini ise kayıtlarınızın hemen altına koymalısınız ki okurlarınız yazınızı okuduktan sonra paylaşma gereği duyarsa paylaşabilsin.Okumadan hiç kimse bir yazıyı paylaşmaz bu nedenle paylaşım butonlarını kayıtlarınızın başına yada ortasına koymamalısınız,bunun için en ideal yer her kaydınızın sonudur.
ctrl+f tuş bileşenini kullanarak şu etiketi arayın

bulduktan sonra altndaki satırı es geçin yani atlayın ikinci satırın hemen altına yapıştırın
nereye yapıştıracağınızı burda görebilirsiniz


son olarak şablonu kaydet sekmesini tıklayın ve sonucu görün

Bu yazıyı beğendiyseniz lütfen paylaşmayı unutmayınız
iyi bloglamalar!


Yorumlar

"BLOĞUNUZA PAYLAŞIM BUTONLARI EKLEYİN" için yorum sayısı 0

Yorum Gönder

previous post next post
Go To Home
 

Anasayfa | Yazar Hakkında | Siteharitası | İletişim | Blogger Yardım | Giriş Yap