BLOĞUNUZA BENZER KONULAR SLAYT GEÇİŞİ EKLEYİN



BENZER KONULAR SLAYT GEÇİŞİ
   İnternette video izlerken,yada resim galerilerine göz atarken,izlemeniz bittikten sonra sitede kalmanız için size izlediğiniz video ile ilgili benzer videoları da izlemeniz için slayt şeklinde sayfalar sunulur.
   ya da bu işlem sağ tarafta ayrı bir pencere içerisinde benzer videolar konu başlığı altında size sunulur,bunun amacı ilginizi çekmek ve sitede biraz daha vakit harcamanızdır
BLOĞUMUZA UYGULAYABİLİR MİYİZ?


   Yukarıda resimde gördüğünüz şekilde bir uygulamayı da bloğunuzda kullanabilirsiniz,bu bloğunuza görsellik katar,ayrıca okuyucularınız konulara daha rahat erişme imkanı bulur.Gelin bu uygulamayı adım adım ekleyelim.

adım-1
bu kodu bulun ,daha rahat bulmak için ctrl+f tuş bileşenini kullanın


adım-2
bulduğunuz kodun hemen bir üst satırına bu kodları ekleyin

adım-3
şimdi ise bu kodu bulun

adım-4
bu kodu adım-3'te bulduğunuz kodun üzerine ekleyin


hepsi bu kadar eklemelerimiz bitti sonucu görmek için şablonu kaydet butonunu tıklayın,ben kendi konularınızı oluşturacağınızı düşünerek,slayt geçişlerine hiç bir link ve resim eklemedim,ancak nereye link vereceğinizi,nereye resim ekleyeceğinizi kodlar arasında belirttim,yapmanız gereken buraları kendi zevkinize göre düzenlemek,bu size kalmış

iyi bloglamalar!

bu yazıyı beğendiyseniz lütfen paylaşmayı unutmayın


Yorumlar

"BLOĞUNUZA BENZER KONULAR SLAYT GEÇİŞİ EKLEYİN" için yorum sayısı 0

Yorum Gönder

previous post next post
Go To Home
 

Anasayfa | Yazar Hakkında | Siteharitası | İletişim | Blogger Yardım | Giriş Yap