ÇOK AMAÇLI WEB ARAÇBAR HAZIRLAMAK



BLOĞUNUZA YADA KENDİ ÖZEL SİTENİZE
ÇOK AMAÇLI ARAÇBAR EKLEYİN

Web sitelerimizde yada bloglarımızda sosyal işlevi fazla olan bir takım widgetler bulunmalı.Ziyaretçiler bu araçlar sayesinde içeriklerimizi paylaşmalı yada sitemizi beğenmeli,chat imkanı bulmalı,arama yapmalı,hayran sayfalarımızı beğenmeli bla bla bla.
Bu gibi ve daha fazla işleve sahip bir uygulamaya tek bar üzerinden sahip olabilirsiniz.

   uygulamaya canlı önizleme olarak buradan bakabilirsiniz.Beğendiyseniz adımları takip edin.İlk olarak uygulamayı bize sağlayacak olan websitemize buradan giriş yapın


ve yandaki resimde de gördüünüz gibi yeşil zemin üzerine yazılmış " get it now " sekmesini tıklayın.





adım-1

Karşınıza yandaki sayfa çıkıcak kutucukları gösterildiği şekilde doldurun dil seçmeyi unutmayın neyseki Türkçe dil desteği de var.Daha sonra yanda bulununan mavi zemin üzerine yazılmış " next " butonuna tıklayın.


adım-2
karşınıza çıkan sayfada uygulamanın sitemizde hangi renk tonunda görüneceğini seçeceğiz,Ben uygulamayı ta en dipte,yani bloğumun sonunda kullanacağım,ve arkazemin rengim de siyah o yüzden siyah tonu seçiyorum,sizde uygulama yerinizin rengine gire bir renk tonunu seçin ve yanda bulunan " next " butonuna tıklayın.Next butonuna tıklamadan önce bu butonun hemen sol üstünde bulunan " change " sekmesini tıklayarak kendimize barımız için bir icon belirleyebiliriz.

adım-3
Üçüncü adımızda websitemizde yada bloğumuzda hangi uygulamanın bulunmasını istedğimizi belirtiyoruz.Hoşumuza gitmeyen uygulmayı iptal etmek için,başında kırmızı çarpı işareti bulunan " remove from tool bar " linkini tıklayın.Bu adım uygulamayı iptal eder,iptal etmekten vazgeçip tekrar dahil etmek isterseniz aynı uygulama üzerine gelin ve " add to toolbar " sekmesini tıklayın.Düzenlemelerinizi yaptıktan sonra " next "butonuna tıklayın.

adım-4
Az önce dahil ettiğiniz uygulamaların sizinle alakalı ID'lerini girin
ve en altta bulunan " done " sekmesini tıklayın nerdeyse sona geldik.








adım-5

Bu adım çok önemli uygulamayı hangi platformda deneyeceğimizi belirliyoruz.Ben blogger'da deneyeceğim için blogger'ı seçiyorum,sizde blogger'ı seçtiyseniz en altta bulunan " done " sekmesini tıklayın bu sizin otomatik olarak uygulamayı bloğunuza eklemenizi sağlayacaktır,yok Ben manuel(elle) ayarlama yapıcam diyorsanız " done " sekmesinin sol üstünde bulunan mavi kutucuğu tıklayın


adım-6
Karşınıza çıkan penceredeki yönergeleri takip edin.Kodu kopyalayın,kaydedin ve kullanmak istediğiniz platformda deneyin,hepsi bu kadar.









iyi bloglamalar
bu yazıyı beğendiyseniz paylaşın yada hayran sayfamızda beğenin


Yorumlar

"ÇOK AMAÇLI WEB ARAÇBAR HAZIRLAMAK" için yorum sayısı 0

Yorum Gönder

previous post next post
Go To Home
 

Anasayfa | Yazar Hakkında | Siteharitası | İletişim | Blogger Yardım | Giriş Yap